Obchodní podmínky

JAK NAKUPOVAT

Nakupování v našem internetovém obchodě je jednoduché, přesto vám zde předkládáme zjednodušený návod, jak při nákupu postupovat:

1) VYBRAT ZBOŽÍ MŮŽETE NĚKOLIKA ZPŮSOBY:

  1. Fulltextem – název zboží zadejte do políčka vyhledávání v levém horním rohu a stiskněte tlačítko HLEDAT – požadovaný produkt bude vyhledán pomocí fulltextového vyhledávání.
  2. Podle sekcí – výběrem typu produktu z menu v levé části stránky, do kterých jsou produkty podle typu použití zařazeny.

Nejste si jistí vhodnou volbou pro zdraví vaše a vašich blízkých nebo nevíte jak zboží objednat? Kontaktujte nás emailem nebo telefonicky – poradíme vám!

Můžete si u nás zakoupit i dárkové poukazy.

2) DETAILNÍ INFORMACE O ZBOŽÍ
Po kliknutí na obrázek vybraného produktu nebo název se dostanete na stránku zvoleného produktu, kde se dozvíte podrobné informace – cenu, obsah a podrobný popis, můžete si zde prohlédnout detailní fotografii atd.

3) VLOŽENÍ ZBOŽÍ DO KOŠÍKU A ZMĚNA POČTU KUSŮ
Pokud chcete vybrané zboží koupit, zvolte požadované množství a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Zboží se do košíku automaticky vloží a přepočítá se cena. Množství lze dodatečně měnit i v rámci „Košíku“. Po kliknutí na tlačítko „Aktualizovat“ se cena automaticky přepočítá.

4) PŘIDÁNÍ DALŠÍHO ZBOŽÍ DO NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
V případě, že chcete do vašeho nákupního košíku přidat další zboží, pokračujte stejně jako v bodu 3, tedy vyberete zboží, kliknete na obrázek nebo název produktu, navolte požadované množství a kliknete na tlačítko „Přidat do košíku“. V průběhu nakupování můžete kdykoli zobrazit obsah vašeho nákupního košíku pomocí odkazu „KOŠÍK“ v horní části stránky. Zboží vložené v košíku ještě neznamená nákup, ten proběhne až po vyplnění a odeslání objednávkového formuláře.

5) ODSTRANĚNÍ ZBOŽÍ Z NÁKUPNÍHO KOŠÍKU
Pokud chcete některé zboží z nákupního košíku odstranit, stačí stisknout ikonu červeného křížku u dané položky a zboží se z košíku odstraní.

6) ODESLÁNÍ OBJEDNÁVKY
Pokud jste výběr zboží dokončili, máte možnost si ve spodní části košíku navolit Vámi požadovaný způsob doručení. Následně klikněte na tlačítko „Přejít do pokladny“. V následujícím okně pozorně vyplňte své kontaktní údaje, zkontrolujte si, zda-li odpovídá typ, množství a cena vámi vybraného zboží a zda-li jste zadali platný email a telefonní číslo pro kontakt s vámi. Máte zde také možnost zanechat poznámku pro prodejce. Zboží je možné zaslat i na jinou adresu než na adresu fakturační. V dolní části formuláře zvolte požadovaný způsob platby. Před odesláním objednávky je třeba ještě souhlasit s těmito obchodními podmínkami označením políčka „Četl jsem a souhlasím s Obchodními podmínkami.“

Poté klikněte na tlačítko „Objednat“.

V případě, že jsou všechny údaje vyplněny správně, bude objednávka odeslána.

7) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Potvrzení vaší objednávky s její kompletní rekapitulací vám bude zasláno na emailovou adresu, kterou jste zadali v objednávkovém formuláři. Pokud naleznete jakoukoli nesrovnalost, obratem nás informujte. Budeme tak schopni před odesláním vaši objednávku opravit.

ZPŮSOBY PLATBY

1) DOBÍRKA
Nejběžněji používaná platební metoda. Doručovateli uhradíte částku, která je uvedená ve vaší objednávce, a to v okamžiku doručení a převzetí zboží.

2) BANKOVNÍ PŘEVOD
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol. Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní.
Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem). Při převzetí zásilky od doručovatele pak již nic neplatíte.

3) PLATEBNÍ KARTY
Přijímáme platební karty:

  • VISA
  • VISA Electron
  • Maestro
  • MasterCard

VISA VISA Electron Maestro Mastercard

PODPORUJEME SYSTÉM 3D-SECURE – GARANCE BEZPEČNÉ PLATBY PLATEBNÍMI KARTAMI NA INTERNETU!

Jaké jsou výhody platby kartou?

  • Rychlost platby – na rozdíl od platby bankovním převodem není potřeba čekat až 3 dny. Při provedení platby do 22:00 hodin bude zboží expedováno následující pracovní den (pokud je skladem).
  • V okamžiku přebírání zboží u sebe nemusíte mít žádnou hotovost.

Je platba kartou bezpečná?

  • Při akceptaci platebních karet využíváme 3D-Secure řešení – nejmodernější celosvětovou aplikaci kartových Asociací MasterCard a Visa, umožňující bezpečné platby kartou na internetu.
  • Údaje ze své platební karty zadáváte v zabezpečeném bankovním rozhraní.
  • Nikdo z našich zaměstnanců nemá přístup k údajům o vaší platební kartě.

4) HOTOVĚ/KARTOU PŘI OSOBNÍM ODBĚRU
Při osobním odběru v Uherském Hradišti je možné platit hotově nebo platebními kartami.

DODACÍ A DOPRAVNÍ PODMÍNKY PRO ČR

Neúčtujeme balné ani žádné další poplatky.

Vámi objednané zboží, které máme skladem, odesíláme nejpozději následující pracovní den po objednání. Pokud by měla být dodací lhůta delší, budeme vás kontaktovat.

ČESKÁ POŠTA – DO RUKY

Při objednávce nad 2 000 Kč neplatíte poštovné, které jinak činí 139 Kč.

Česká pošta vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Bude vás také informovat prostřednictvím SMS nebo emailem o převzetí a doručování zásilky. V den předání zásilky České poště jste také z naší strany informováni emailem.

Prostřednictvím webového formuláře na www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den odeslání změnit termín a místo doručení vaší zásilky dle svých časových možností a požadavků.

Pokud nebudete zastiženi doma, obdržíte od České pošty oznámení o uložené zásilce. Zásilka bude na poště uložena 7 dní. Pokud není vyzvednuta, vrací se po 7 dnech zpátky k nám. Za opětovné zaslání účtujeme poštovné.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku České pošty.

Můžete také využít aplikaci České pošty pro chytré telefony, která umožňuje například sledování zásilky nebo vyhledání pošty Aplikace pro iPhone a Android.

PPL

Při objednávce nad 2 000 Kč neplatíte dopravné, které jinak činí 139 Kč.

PPL vám doručí vaši zásilku již následující pracovní den. Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti. Zásilka vám bude standardně doručena v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem).

V den předání vaší zásilky přepravci PPL jste z naší strany informováni SMS a emailem.

Odkaz pro sledování vaší zásilky naleznete zde: On-line sledování balíku PPL

Sledovat svoji zásilku a zjistit potřebné informace můžete i pomocí chytrých telefonů díky aplikacím iPhone a Android.

Osobní odběr

Zboží lze také osobně vyzvednout ZDARMA na provozovně wellness Balnearia v

Uherském Hradišti na adrese:

Uherské Hradiště, Rybárny, V Zahradách 102, PSČ 686 01

Po – Pá 10:00 – 19:00
So – dle předchozí domluvy

Objednávku je možné zaplatit hotově či platební kartou. I v případě osobních odběrů je nutné vytvořit objednávku předem. Zboží si nevyzvedávejte bez předchozího upozornění, o možném termínu vyzvednutí budete informováni na Váš mobilní telefon a e-mail.

JSME TU PRO VÁS!

V případě jakýchkoli dotazů nás neváhejte kontaktovat!

Email: wellness@balnearia.cz
Tel: 572 501 225 a 775 591 225